sobota, 2 sierpnia 2014

Nowa Idea i codzienne realia



BLOG i NOWA STRONA 


W związku z tym, że treści jakie chciałem ująć na blogu są zbyt obszerne bo i chciałem opisać moje przygotowania do Bałtyk 2014 i moje wcześniejsze wyprawy  i testy sprzętu i  ciekawe linki do fotografii podróżniczej itd itd postanowiłem stworzyć niezależną stronę internetową. I tak dawno o tym myślałem. Jak widać był to słuszny kierunek. Blog jednak ma zbyt ograniczone możliwości. Strona jest już utworzona ale jeszcze nie kompletna i nie jest opublikowana. po zakończeniu prac wykończeniowych opublikuję stronę. Obecny blog funkcjonować będzie do czasu powstania pełnej wersji strony.

TRENING :

Na obecnym etapie odbywam trening wędrowania co drugi dzień. Wczorajszy osiągnięty rezultat to 25 km z obciążeniem 15 kg w 3h 44 min. Między 15 a 20 km czułem kryzys objawiający  się"zdrewnieniem" ciała. Czyli każdy ruch był bolesny. Po przekroczeniu progu 20 km ostatnie 5 km ból jak ręką odjął. Dziś czuję zmęczenie ale nie ma dramatu. Nie jestem zadowolony z tego wyniku. Muszę dojść minimum do 35 km + 25 kg obciążenia. Czas nie jest ważny. Do połowy miesiąca będę robił treningi z 15 kg obciążenia co drugi dzień przeplatane na zmianę z treningiem na sali obejmującym jogę,kung fu i ketle.

W 2  połowie miesiąca zwiększę obciążenie treningowe w następujący sposób :

PN : rano joga+ Kung Fu , po południu : marsz 35 km + 15 kg
WT: joga+ KF , marsz 15 km + 25 kg
SR:  popołudniowy trening jogi
CZW: joga+ KF, 35km +15kg
PT: joga+ KF, 15 km + 25 kg
SO: joga oraz relaks na basenie
ND:  LB  czyli Leżenie Bykiem, czyli pauza i regeneracja :-)

ostatnie 4-5 dni przed wyjazdem spróbuję zwiększyć jeszcze obciążenia i podciągnąć je do parametrów jakie założyłem. Natomiast i tak jak znam życie prawdziwą kondycję chwycę stopniowo w trakcie marszu po plaży. z dnia na dzień ciało będzie się adaptowało aż będę w stanie wykonać OES 80 km pod koniec marszu .

SPRZĘT :


Doszło ostatnio:


1/ tablet ( netbook bo ma klawiaturę oraz dysk twardy)
z routerem LTE  + oprogramowanie foto Lightroom oraz Machnery - sprzęt pod kątem obróbki foto na szlaku i publikacji na bieżąco z przebiegu wyprawy.

2/ Okulary-gogle pustynne polaryzacyjne Solsken

3/ Torba foto Vanguard 2 GO 25. Idealna na mały zestaw podróżny foto.

4/ Kije trekkingowe Hi-Tech

Testy w/w sprzętu w miarę możliwości jak najszybciej. Ale nie mam zbyt dużo czasu. Przygotowania do wyjazdu + treningi oraz praca to sprawia że mam bardzo mało czasu na zajmowanie się dodatkowymi rzeczami. Z trudem ogarniam w zasadzie w miarę na bieżąco wpisy na blog. Rzeczy jakie trzeba załatwić przed wyprawą jest mnóstwo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz