środa, 30 lipca 2014

"Under Construction".... ale co dzień z większym tempem :-)

                    Ideą moją jest to żeby publikować posty co dziennie :-) no cóż. Tak na prawdę nigdy nie miałem bloga i uczę się go dopiero redagować i ogarniać od strony edycyjnej :-) Sprawia mi to tyle wku...rzenia co przyjemności :-)) Ale powoli idę do przodu z tematem. Żaden dzień nie może bycć stracony. blog w niewyjaśniony dla mnie sposób sprawia, że mam większą mobilizację do przygotowań. i łatwiej mi się skupić na planowaniu tego wyjazdu pisząc tutaj o jego założeniach. Dziś udało mi się założyć 2 nowe zakładki. W jednej z nich będę publikował informacje o przygotowaniach sprzętowych pod kątem bytowań w terenie na krótkie jak i wielkie wyprawy. Zaś w drugiej będę starał się przybliżyć czytelnikom jak przygotowuję się do swoich wyjazdów pod kątem kondycyjnym i mentalnym. To chyba będą ważne informacje. Nie da się w mojej skromnej ocenie  zajmować fotografią i jeździć w niecywilizowane rejony bez sprzętu i bez odpowiedniego przygotowania się i nastawienia mentalnego. Poznawanie zawiłości edycji Bloggera tak mnie pochłonęło, że obie strony na chwilę obecną mają raczej charakter "under construction"  wiec proszę ich jeszcze nie oceniać po treści i zawartości. to raczej koncepcje niż strony. Jutro zajmę się bardziej konretnie opisem tych podstron a sprawa wydaje się rozwojowa. Doszły bowiem pierwsze paczki z zamówionym sprzętem a także rozpoczął się trening przygotowawczy do warunków jakie mogą mnie zastać na polskim wybrzeżu. Zatem zapraszam i do usłyszenia jutro :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz